Ikimokyklinis ugdymas – padėti šeimai puoselėti visas vaiko galias, lemiančias asmenybės brandą ir socializacijos sėkmę teikiant ikimokyklinio ugdymo programą ir/ar reikalingą švietimo pagalbą vaikui ir šeimai. Ikimokyklinio ugdymo mokytojas atsižvelgia į vaiko raidos, vaikų kultūros dėsningumus ir siekia visų vaiko galių plėtotės, tikslingai ugdo vaiko vertybines nuostatas, jausmus, mąstymą ir elgseną, ugdymą grindžia kiekvieno vaiko asmenybės pažinimu, ugdymo(si) poreikių pripažinimu, numatydamas veiklas ir sudarydamas sąlygas kiekvienam vaikui ugdytis ir tobulėti. Įstaigoje ikimokyklinis ugdymas teikiamas vaikui nuo 1,5 m. – iki 5m. Dinamiška, informatyvi, psichologiškai ir fiziškai saugi ugdymo aplinka padeda užtikrinti visapusišką vaikų vystymąsi. Visas ugdymo procesas orientuojamas į vaiką. Pagrindinis vaikų ugdymo metodas – žaidimas. Žaidžiant ugdomi pažinimo gebėjimai, lavinami judėjimo įgūdžiai. Ikimokyklinio ugdymo uždaviniai: Skatinti vaiko savarankiškumą, iniciatyvumą, kūrybiškumą, atskleisti ir ugdyti įvairius gebėjimus. Saugoti ir stiprinti fizinę ir psichinę vaiko sveikatą, puoselėti jo prigimtį, tenkinti svarbiausius poreikius: judėjimo, fizinio ir psichinio saugumo, bendravimo, pažinimo. Užtikrinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo dermę.