test

Reikia pagalbos? Susisiekite
+370 685 62852

Trumpa darželio istorija

Kauno r. Giraitės darželis savo veiklą pradėjo 1967 m. rugsėjo 1 d. Nuo 2016 m. spalio 3 d. darželis dirbo naujose patalpose, kuriose veikė 7 ugdymo grupės. 2017 m. spalio 23 d. atidarytos dar 4 ugdymo grupės naujame darželio korpuse, na, o 2020 m.  rugsėjo 1 d. prie darželio prisijungė dar 3 ugdymo grupės modulinėse patalpose. ( Akacijų g. 5., Giraitės km. ) Šiandien Giraitės darželyje veikia 14 ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupių.

VIZIJA

Atvira, besimokanti ir pozityviai bendraujanti organizacija, orientuota į vaiką ir tenkinanti jo pažinimo bei saviraiškos poreikius.

MISIJA

Visos bendruomenės pastangomis siekti ugdymo (si) kokybės, sudarant sąlygas sveikos ir saugios gyvensenos įgūdžių formavimui, užtikrinti vaiko saviraiškos poreikius, įtraukiant į ugdymo procesą tėvus ir visą bendruomenę.

FILOSOFIJA

Remiantis pažangiausių, šiuolaikinių ugdymo teorijų idėjomis, psichologijos mokslo pasiekimais, suvokiant vaiką kaip individualybę, sutelkus visų ugdytojų – šeimos ir įstaigos personalo pastangas, ugdyti aktyvų ir sąmoningą savo šalies ir pasaulio pilietį.

Naujienos

TOLERANCIJOS DIENA DARŽELYJE

TOLERANCIJOS DIENA DARŽELYJE

✨Tarptautinė Tolerancijos diena✨ Vėjo malūnėlio kūrimas buvo viena iš pagrindinių veiklų

STEAM LABORATORIJOS ATIDARYMAS

STEAM LABORATORIJOS ATIDARYMAS

Šiandien minima STEAM diena! Šia proga, darželyje oficialiai atidarytas naujas STEAM

KAI SUSITINKA PASAKOS…

KAI SUSITINKA PASAKOS…

Lapkričio 5 dieną, Giraitės darželyje nuo pat ryto šurmuliavo įvairūs pasakų

LINKSMYBĖS SU MOLIŪGAIS

LINKSMYBĖS SU MOLIŪGAIS

Turbūt galima teigti, kad šiuolaikinis ugdymas šiandien išgyvena tarsi savotišką renesansą,

“PRIERAIŠIOJI TĖVYSTĖ. KAIP MYLINT NE TIK GLOBOTI, BET IR DRĄSINTI VAIKĄ?”

“PRIERAIŠIOJI TĖVYSTĖ. KAIP MYLINT NE TIK GLOBOTI, BET IR DRĄSINTI VAIKĄ?”

Spalio 21 d. tėvelius pakvietėme į paskaitą, kuri vyko darželio aktų

TARPTAUTINĖ MOKYTOJŲ DIENA

TARPTAUTINĖ MOKYTOJŲ DIENA

“Tai nuo tavęs čia taip šviesu, Nuo žodžio šitaip pasakyto. Nuo

Darželio veiklos

Žaidimų aikštelė

Užsiėmimų kambariai

Muzika ir menas

Pilnos dienos užimtumas

Įvairūs užsiėmimai

Pilnas maitinimas

Ikimokyklinis ugdymas – padėti šeimai puoselėti visas vaiko galias, lemiančias asmenybės brandą ir socializacijos sėkmę teikiant ikimokyklinio ugdymo programą ir/ar reikalingą švietimo pagalbą vaikui ir šeimai. Ikimokyklinio ugdymo mokytojas atsižvelgia į vaiko raidos, vaikų kultūros dėsningumus ir siekia visų vaiko galių plėtotės, tikslingai ugdo vaiko vertybines nuostatas, jausmus, mąstymą ir elgseną, ugdymą grindžia kiekvieno vaiko asmenybės pažinimu, ugdymo(si) poreikių pripažinimu, numatydamas veiklas ir sudarydamas sąlygas kiekvienam vaikui ugdytis ir tobulėti. Įstaigoje ikimokyklinis ugdymas teikiamas vaikui nuo 1,5 m. – iki 5m. Dinamiška, informatyvi, psichologiškai ir fiziškai saugi ugdymo aplinka padeda užtikrinti visapusišką vaikų vystymąsi. Visas ugdymo procesas orientuojamas į vaiką. Pagrindinis vaikų ugdymo metodas – žaidimas. Žaidžiant ugdomi pažinimo gebėjimai, lavinami judėjimo įgūdžiai. Ikimokyklinio ugdymo uždaviniai: Skatinti vaiko savarankiškumą, iniciatyvumą, kūrybiškumą, atskleisti ir ugdyti įvairius gebėjimus. Saugoti ir stiprinti fizinę ir psichinę vaiko sveikatą, puoselėti jo prigimtį, tenkinti svarbiausius poreikius: judėjimo, fizinio ir psichinio saugumo, bendravimo, pažinimo. Užtikrinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo dermę.

Priešmokyklinis ugdymas – padėti vaikui sėkmingai augti ir pasirengti mokytis mokykloje. Priešmokyklinis ugdymas, tai privalomas, vienerių metų trukmės institucinis vaikų nuo šešerių ar penkerių metų ugdymas (priešmokyklinėje ugdymo grupėje). Priešmokyklinio ugdymo tikslas – atsižvelgiant  į kiekvieno vaiko patirtį, galias, ugdymosi poreikius, vadovaujantis humanistinėmis ir demokratinėmis vertybėmis, užtikrinti optimalią vaiko raidą, padėti pasirengti mokytis pagal pradinio ugdymo programą. Priešmokyklinio ugdymo siekis – vaiko socialinė, sveikatos, pažinimo, komunikavimo, ir meninė kompetencijos, kurios kasdieninėje vaikų veikloje vienu metu plėtotųsi tarpusavyje.

Meninio ugdymo tikslas – ugdyti vaikų meninės bei muzikinės raiškos gebėjimus per įvairias veiklas. Lavinti vaikų muzikinę klausą, kūrybinę vaizduotę, improvizuojant, komponuojant, kuriant. Formuoti poreikį muzikinei ir emocinei raiškai.

Grupės

Ąžuoliukai

Ikimokyklinis ugdymas Mokytojos Ilona Linkevičiūtė Ieva Bagdzevičienė Mokytojos padėjėja Gita Jasinevičienė

Tyrinėtojai

Priešmokyklinis ugdymas Mokytojos Stasė Rimšienė

Mokytojos padėjėja Evelina Rimšienė

Linksmučiai

Ikimokyklinis ugdymas Mokytojos Greta Ramanauskienė Karolina Nemickienė Mokytojos padėjėja Virginija Savickienė

Kodėlčiukai

Priešmokyklinis ugdymas Mokytojos Rūta Zopelienė Daiva Kaminskienė Mokytojos padėjėja Dovilė Januškienė

Spinduliukai

Ikimokyklinis ugdymas Mokytojos Raimonda Turlienė Simona Šimkonytė-Kliauzienė Mokytojos padėjėja Rasa Sidunovienė

Pabiručiai

Ikimokyklinis ugdymas Mokytojos Dalia Každailienė Karolina Nemickienė Mokytojos padėjėja Emilija Kumpauskienė

Šnekučiai

Ikimokyklinis ugdymas Mokytojos Daiva-Vytenė Šilkaitienė

Mokytojos padėjėja Liuda Jagėlienė

Čiauškučiai

Ikimokyklinis ugdymas Mokytojos Kristina Stremavičienė Rasa Kaniušekienė Mokytojos padėjėja Indrė Martusevičienė

Smalsučiai

Ikimokyklinis ugdymas Mokytojos Birutė Paužienė Daiva Kaminskienė Mokytojos padėjėja Elena Jasiukaitienė

Gudručiai

Ikimokyklinis ugdymas Mokytojos Edita Volčeckienė Mokytojos padėjėja Roma Gecevičienė

Išminčiai

Priešmokyklinis ugdymas Mokytojos Dalia Ganusauskienė

Mokytojos padėjėja Rima Goradauskienė

Menininkai

Ikimokyklinis ugdymas Mokytojos Inga Kornilavičienė Kristina Stremavičienė Mokytojos padėjėja Onutė Nausėdienė

Girinukai

Ikimokyklinis ugdymas Mokytojos Raimonda Jašinauskienė Ilona Linkevičiūtė Mokytojos padėjėja Vilma Bolienė

Giliukai

Priešmokyklinis ugdymas Mokytojos Vilma Lauciūnienė Kristina Stasikonienė Mokytojos padėjėja Brigita Matulienė

Vadovai

foto2_1

Jovita Šateikienė/Direktorė

2019 m. Vytauto Didžiojo universitetas, švietimo vadybos magistras. 2013 m. Klaipėdos universitetas, edukologijos bakalauro kvalifikacinis laipsnis, auklėtojo profesinė kvalifikacija. Nuo 2016 m. dirba Kauno raj. Giraitės darželyje.
foto1_1

Justina Kazlauskė/Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

2017 m. A. Stulginskio universitetas, edukologijos magistras 2013 m. VšĮ KK ikimokyklinio ugdymo studijų programa Nuo 2016 m. dirba Kauno r. Giraitės darželyje
foto3

Vilma Lauciūnienė/Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Skip to content